"Tiada kejayaan tiada rintangan,Tiada kegembiraan tiada kesedihan..,Bukan senang nak senang,Bukan susah nak susah..,Tanpa keberanian impian Tidak akan bermakna..., Itulah waktu yang dikurniakan bagi kita setelah diulit perasaan. Waktu menjadi penentu kehidupan ini. Dan waktu juga mengiringi takdir kita"

Selasa, 24 November 2009

kesedihan ku kerna dri mu....

hari semakin hari...aku menunggu msa utk ktakn pda mu...aku tlah thu sgala-galany...aku hnya 2gu..kmu brthu pd ku sjer....setiap detik knangan llu hnya tinggl knangan dlm dri ku ini...setiap perpisahan...mmg bgitu aku mgerti aku tdak shebat yg kmu pilih...smoga kmu bhgia dgn org yg kmu syg...dan..akhir cerita dr..cerpen sblum...ni hnya berhti stgah jln sje...tiada smbung lgi...hehe ilham dh x der...huhu..per la aku ngrut ni..?!...sdah2 la...x perlu difkir2 kn lgi..yg pnting kte happy n kite enjoyyyyyyyyy......