"Tiada kejayaan tiada rintangan,Tiada kegembiraan tiada kesedihan..,Bukan senang nak senang,Bukan susah nak susah..,Tanpa keberanian impian Tidak akan bermakna..., Itulah waktu yang dikurniakan bagi kita setelah diulit perasaan. Waktu menjadi penentu kehidupan ini. Dan waktu juga mengiringi takdir kita"

Khamis, 8 April 2010

Demam melande diriku....

7.4.2010 aku sihat g tapi g klinik leh lak aku cakap aku sakit....*****..huhu..aku temankan member aku yang sakit demam asma kesian dia....tapi....
8.4.2010.. aku lak yang demam rrr x sukr tol aku demam2 ni..batuk selseme eee..pling aku x suker lebih2 lagi klu makan ubat lagi r aku x suker tpi aku kne makan ubat ..sebab aku sayang padany..walaupun aku makan ubat..hahha siap di belah 3,4,5 huhu bru la aku leh telan klu x xderny nk msuk..

x sihat....
bile nk oky nie aku x suker demam....