"Tiada kejayaan tiada rintangan,Tiada kegembiraan tiada kesedihan..,Bukan senang nak senang,Bukan susah nak susah..,Tanpa keberanian impian Tidak akan bermakna..., Itulah waktu yang dikurniakan bagi kita setelah diulit perasaan. Waktu menjadi penentu kehidupan ini. Dan waktu juga mengiringi takdir kita"

Khamis, 24 Februari 2011

Hari Hari KERJA

Fuuuhh... Orang cakap kalo ko dapat buat multitasking kerja, ko memang power la kan. Power tu power gak, tapi kalau gaji nye macam orang kerja biasa, baik aku kerja biasa je.
Bayangkan la kalau semua kerja ko kene buat. Komputer lak
suka buat,lembat ,virus sakit je selalu, memang banyak gile la kan. Pastu nombor telefon untuk orang hantar masej,call masalah, latal pergi henpon aku.

Sakit kepale-kepale aku nih.Pastu ko expect yang aku nak wat keje elok-elok ke. Dulu janji gaji banyak tu, bila dah keja, tak dapat lak banyak tu.
confirm tak jugak Tah bila la dapat lagi aku pon tatau.aku ni umo makin meningkat, satu harta pon tak ada lagi,
saving pon takde.Macam mana nak saving kalau gaji pon tak cukup. Mak bapak ko orang kaya boleh la.
Kalo ko sesak sangat, ko boleh mintak. Kalo aku sesak sangat, dah sah sah mati kering, kat sape aku nak mintak.
Tak boleh nak bajet. Last last tangguh dan tangguh jadi hutang pulak lagi.