"Tiada kejayaan tiada rintangan,Tiada kegembiraan tiada kesedihan..,Bukan senang nak senang,Bukan susah nak susah..,Tanpa keberanian impian Tidak akan bermakna..., Itulah waktu yang dikurniakan bagi kita setelah diulit perasaan. Waktu menjadi penentu kehidupan ini. Dan waktu juga mengiringi takdir kita"

Selasa, 17 Disember 2013

Yangku Rasa....

Sejak dia pergi aku selalu teringatkan dia... telah berbulan dia dkt sana.... sejak semalam aku cube untuk tidak hubunginya tpi perasaan xdapt mghalang namun aku tewas.. aku merinduinya selalu ... sudah sekian lame hidup rase sunyi dengan gelak tawa seperti sebelum ini... tapi sekarang telah banyak berubah gelak tawa tu hilang dengan kesunyiaan....

Saat hari dan detik dengan kesunyiaan keseorangan... sudah 2 kali ulang tahunnya aku sambut sejak mgenalinya.... january 2014 semakin hampir semua kenangan lepas mjadi kenangan..... january hari perkenalan .... kalau ia masih megigatiny lagi....