"Tiada kejayaan tiada rintangan,Tiada kegembiraan tiada kesedihan..,Bukan senang nak senang,Bukan susah nak susah..,Tanpa keberanian impian Tidak akan bermakna..., Itulah waktu yang dikurniakan bagi kita setelah diulit perasaan. Waktu menjadi penentu kehidupan ini. Dan waktu juga mengiringi takdir kita"

Rabu, 29 Disember 2010

Muncul kembali

Sudah sekaian lama menghilang... umm.. setiap kali ingin msuk ke web ni..ade saje halang..akhirnya dapat jugak kembali untuk menaip semula...
semenjak aku habis stdy ni terllu bnyak pgalam yg aku pelajari... sejak aku berkerja mcm2 ragam manusia... dekat sni aku kanl ramai kawan tapi... bse la org bru kerjekn..tpi alhamdullah semuany ok..dkt sni aku kanl apis,bob,nuar,faizal n ramai lgi..dorg ni mmg best giler2 gak la orgny... tpi ade sorg ni dia mcm skr je dkt aku... aku ttap jgk kwan... kuar jln2 mcm org len jgk.. tpi apish mnruh harapan dekat aku.. aku tahu dia suke dkt aku tetapi.. aku tidak boleh untk mnerimany dlam hidup aku.. aku xthu la knpe aku x bleh nk terima dia.. aku msih tringt kisah2 lame aku, aku skar untuk melupakan... tetapi aku tidak mbri ape2 harapn utk dia... aku dgn dia hnya sbgai kwn ..

ayat yang pernah dhntar kpda aku mlli msg..

" wahai cinta dimana kau berada,puas sudah aku mencari, dimanakah cinta ku, temukan cinta itu.. kawan adakah itu permulaan cinta?
puas sudah aku bertanya, tapi hanya senyum dan tawa yang kau berikan, apa yang dipinta aku tunaikan, apa dihajati telah ku berikan tanpa ku pinta apa pun, tapi satu yang kupinta, terimalah cinta ku ini (niyang sy tulis awk bce..skrg awk bce ek n bru tau mcm mane bila ati yg menagis) selamat malam.."

aku mengerti aku faham tetapi cinta xboleh dipakse,aku harap sgt dia faham.. aku pernh bgthu aku hnye kwn...