"Tiada kejayaan tiada rintangan,Tiada kegembiraan tiada kesedihan..,Bukan senang nak senang,Bukan susah nak susah..,Tanpa keberanian impian Tidak akan bermakna..., Itulah waktu yang dikurniakan bagi kita setelah diulit perasaan. Waktu menjadi penentu kehidupan ini. Dan waktu juga mengiringi takdir kita"

Rabu, 29 Disember 2010

sempat aku ke i-city

...kuala lumpur aku dah melepak kat dataran merdeka tu...masa tu seronok lah jadi warga kota...apatah lagi duduk kat shah alam tu di mana aku boleh melihat telatah orang...kawan-kawan ku tu. lepas tu aku mula rasa bosan tahap gaban...mula lah hati aku ada kat umah . best lagi duduk kat kampung.gelap gelita pun aku happy...

hari ni...dengan rasa tak best nya aku kembali menjadi warga kota.warga shah alam yang sarat dengan kontena2.....aduhai.hehehe...

malam tadi sempat aku ke i-city...wah!bertuah lah pula menjadi warga shah alam ni.malam-malam boleh pergi melepak ke taman yang penuh dengan lampu...berwarna-warni..ia membuat kan aku tertanya-tanya...berapa bil elektrik taman ni ye?..ada rumah salji juga...bila masuk memang rasa sejuk.kapas-kapas memutih umpama salji.okey lah tu walaupun bukan real...meh kita saksikan kan lampu-lampu tu..jalan-jalan ngan member nek motor..heheh...