"Tiada kejayaan tiada rintangan,Tiada kegembiraan tiada kesedihan..,Bukan senang nak senang,Bukan susah nak susah..,Tanpa keberanian impian Tidak akan bermakna..., Itulah waktu yang dikurniakan bagi kita setelah diulit perasaan. Waktu menjadi penentu kehidupan ini. Dan waktu juga mengiringi takdir kita"

Isnin, 3 Februari 2014

RUSA FOOTBALL CLUB

Hai, sekarang adik aku sibuk dengan bolanya yerlah budak lelaki mana tidaknya mestilah makan tidur dengan bola sahaja, pada 25 january 2014, aku telah mendaftarkan namanya masuk kelab tersebut punye la semangatnya.... yang masuk football club adik yang nombor 3, HAFIZ AKMAL... adik yang nombor 2 tak dapat masuk sebab tahun ni UPSR so terkilan sikit dia.. tapi tak apa akan datang mesti ada peluang lagi kan...
dekat rumah nama panggilannya Alang, namanya panjang macam nama aku huhuh... so aku ringkaskan dengan singkatan paling senang HAFIZ AKMAL


adik aku bawah 12 tahun ,so join 12 tahun kebawahlah 

inilah junior2 pemain bola sepak 

comelkan maskot rusa football club


adik aku kata dia nak jadi macam pemain bola sepak yang kembar dari negeri sembilan... kalau korang tahu sape orang tu cuba teka??

cik rusa pun ambil peluang jugak untuk traning..