"Tiada kejayaan tiada rintangan,Tiada kegembiraan tiada kesedihan..,Bukan senang nak senang,Bukan susah nak susah..,Tanpa keberanian impian Tidak akan bermakna..., Itulah waktu yang dikurniakan bagi kita setelah diulit perasaan. Waktu menjadi penentu kehidupan ini. Dan waktu juga mengiringi takdir kita"

Rabu, 12 Ogos 2009

Pemergian...

aku pgilan kedua msuk ke IKTBN ..,sewaktu aku msuk sni sorg je..,aku x knal lgsung orang2..wktu kmsukan 2 aku ade ark..jmpe n tgur sorg 2 nme dia siti sharifah nazuen...dia lah kawan aku yana pertama...semasa di iktbn...,aku mmg same2 ngan dia kmana sje pergi..waktu pergi 2..mmg aku sme2 la..ibu n ayah aku pn knal dia..mmg..,ark aku mmg sllu lepak ngan dia..,tapi dia kos lain...DTEI..2 kos yang dia amik..aku ngan dia x same kos...kami sllu gurau senda..kami gduh..,seronok la kawan ngan dia..tapi dia dh bhnti stdy..emm..sedih ark jgak bile dia bhenti..bnyak ark jgak dia kasi barang2 dkat aku..dia sllu call..,tny khbar dkat sni...,hahaha..de 1 mse 2 dia call aku dia bgthu aku yang dia dpat tawaran smbung stdy dkt GMI...Taniah dpt smbung stdy blik..