"Tiada kejayaan tiada rintangan,Tiada kegembiraan tiada kesedihan..,Bukan senang nak senang,Bukan susah nak susah..,Tanpa keberanian impian Tidak akan bermakna..., Itulah waktu yang dikurniakan bagi kita setelah diulit perasaan. Waktu menjadi penentu kehidupan ini. Dan waktu juga mengiringi takdir kita"

Rabu, 6 April 2011

TEMPAHAN BANNER @ BUNTING

BANNER @ BUNTING adalah salah satu keperluaan yang sangat penting dimasa sekarang ini bagi semua jenis tujuaan, bukan saja ianya sangat murah tetapi cara bijak menyampaikan masej pada umum.

Untuk apakah tujuaan BANNER @ BUNTING ?

1) PERSENDIRIAN & KELUARGA.
Untuk abadikan gambar kenangan indah anda dengan mencetak di BANNER menjadikan hiasan dinding dengan gambar yang lebih besar / Memeriahkan lagi Majlis2 yang anda anjurkan seperti MAJLIS HARI JADI anak anda dengan ucapan di BANNER " Selamat Hari Jadi Sayang".

2) MAJLIS PERKAHWINAN & PERTUNANGAN
Majlis yang sangat penting seperti ini adalah kenangan yang sangat indah bagi setiap insan jadi jangan lepaskan peluang untuk menjadikan hiasan BANNER yang mempunyai rekaan yang cantik disertai dengan keayuan wajah anda dan pasangan anda pasti menambahkan seri MAJLIS PERKAHWINAN @ PERTUNANGAN anda. Banner juga sangat sesuai dijadikan tanda anak panah (ARROW) bagi menunjukkan arah jalan ke tempat sesuatu majlis yang dianjurkan. Bagi pasangan pengantin yang mempunyai bajet lebih semestinya Hotel dan Dewan akan dijadikan sebagai tempat bersejarah oleh itu jadikanlah BANNER sebagai BACKDROOP pasti tetamu yang datang akan lebih terpegung.

3) PERNIAGAAN MAKANAN / BARANGAN
Bagi perniagaan secara kecil-kecilan contohnya perniaga di pasar malam BANNER adalah sangat penting untuk dijadikan IKLAN MAKANAN atau BARANGAN yang dijual oleh perniagan, perniaga juga boleh mengunakan BANNER untuk dijadikan sebagai MENU dan meletak HARGA MAKANAN @ BARANGAN. Selain ianya sangat MURAH banner juga SENANG dibawa kemana-mana kerana ianya sangat ringan dan mudah dilipat. Bagi perniagaan yang baru memulakan perniagaan dan yang mempunyai primis sendiri seperti kedai runcit anda boleh menjimatkan kos keuwangan anda dengan menjadikan BANNER sebagai penganti SINGBOARD di kedai anda untuk sementara waktu hingga cukup modal untuk menimpah SINGBOARD dimana angaran untuk SINGBOARD (LIGHTBOARD) sekitar RM1500 - RM2500. Berniagalah dengan bijak.

4) PAMERAN (EXHIBITION) / PROGRAM / CERAMAH
Bagi mereka yang menganjurkan PAMERAN / PROGRAM semestinya BANNER sangat... sangat diperlukan.. bukan saja penganjur malah peserta PAMERAN / PROGRAM juga sangat memerlukannya. BANNER adalah salah satu cara menyampaikan masej pada orang ramai dengan pantas & cepat untuk memberitahu orang ramai 'dimana dan bila' sesuatu program yang dianjurkan itu akan berlangsung. Bagi peserta PAMERAN / PROGRAM semestinya BANNER akan dijadikan untuk memperkenalkan produk anda. Menarik kan....

5) KEMENTERIAN / SWASTA / PERSATUAAN
Contoh: SEKOLAH-SEKOLAH yang selalu mengadakan PROGRAM dan MESYUARAT seperti PIBG, Hari Sukan dan sebagainya juga adalah sangat sesuai menggunakan BANNER bagi menerangkan pada umum tentang TARIKH, TEMPAT, DIRASMIKAN dan lain-lain lagi dimana BANNER juga boleh dijadikan sebagai BACKDROOP untuk stage, dewan dan sebagainya.

Yang pasti BANNER & STREAMER adalah sangat banyak kegunaanya 'Tepuk Dada Tanya Selera' . Tempahlah sekarang..