"Tiada kejayaan tiada rintangan,Tiada kegembiraan tiada kesedihan..,Bukan senang nak senang,Bukan susah nak susah..,Tanpa keberanian impian Tidak akan bermakna..., Itulah waktu yang dikurniakan bagi kita setelah diulit perasaan. Waktu menjadi penentu kehidupan ini. Dan waktu juga mengiringi takdir kita"

Sabtu, 12 Jun 2010

kau dan aku...

Kadang-kadang aku terfikir sendiri apakah status kite sebenarnya?? kau dan aku tiada apa-apa lagi... dulu aku kekasih untuk kau dan kini....aku sebagai kawan untuk kau, aku tahu kau ada orang lain tapi aku... walaupun kau x bagithu aku ..akhirny aku tahu jga ... aku sanggup berkorban demi kebahagian kau dan dia... tapi bila kau dengan dia xde apa-apa kau datang cari aku.. kau cerita semua masalah kau dengan aku.. aku manusia yang mempunyai perasaan dan hati nurani... tapi hati aku terusik... aku ...sudah tiada apa-apa dengan kau lagi.. tapi kau makin mendekati aku... aku tahu apa yang berlaku terhadap kau.. jaga lah orang yang kau sayang jangan kau sia-siakan ... apa yang berlaku antara kita adalah sebuah kenangan... semoga kau cepat sembuh daripada kemalangan itu... ada orang lain yang lebih menyayangi kau disana...